DOLAR
32,2183
EURO
35,0203
ALTIN
2.500,70
BIST
10.643,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Az Bulutlu
24°C
Ankara
24°C
Az Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
26°C
Salı Az Bulutlu
28°C
Çarşamba Az Bulutlu
24°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
17°C

L’Oréal Grup, sürdürülebilirlikte de öncü olmaya devam ediyor

L’Oréal Küme, dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. defa üst üste üç etraf temasının tamamından A notu alan tek şirket ve bu yıl bedellendirilen 21 bin şirket ortasında tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri oldu.

L’Oréal Grup, sürdürülebilirlikte de öncü olmaya devam ediyor
13.02.2024 18:48
3
A+
A-

L’Oréal Küme, dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. defa üst üste üç etraf temasının tamamından A notu alan tek şirket ve bu yıl bedellendirilen 21 bin şirket ortasında tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri oldu.

“Dünyayı harekete geçiren hoşluğu yaratmak” varoluş emeliyle faaliyetlerini sürdüren L’Oréal Küme, dünya çapında sürdürülebilirlik ihtilaline liderlik ediyor. Dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. kere üst üste “iklim değişikliğiyle mücadele”, “ormanları koruma” ve “su güvenliğini sağlama” temalarının tamamından A notu alan L’Oréal Küme, bu yıl CDP tarafından küresel çapta 21 bin şirket değerlendirilirken, tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri olma muvaffakiyetini yakaladı.

Sürdürülebilirlik konusunda 2030 yılına yönelik değerli maksatlar belirleyen L’Oréal Küme, bu maksatları “Gelecek İçin L’Oréal” sürdürülebilirlik programı altında bir ortaya getirmişti. L’Oréal Küme, bu program kapsamında gayelerini kapsayıcılığı ön planda tutarak “Kendimizi dönüştürerek gezegenimizin sonlarına hürmet duymak”, “İş ekosistemimizi güçlendirmek” ve “Dünyanın acil tahlil bulması gereken sıkıntılarına takviye olmak” olmak üzere 3 ana başlıkta toplamıştı.

“Ortak uğraşa katkıda bulunmakta kararlıyız”

YAZI ARASI REKLAM ALANI

CDP’nin değerlendirmesi ile ilgili açıklama yapan L’Oréal Küme CEO’su Nicolas Hieronimus, “L’Oréal için, arka arda sekizinci yılda üç kategoride de ‘A’ notunu korumak hem büyük bir onur hem de büyük bir gurur kaynağı. Bu muvaffakiyet, hoşlukta dünya önderi olarak başlattığımız dönüşüm çalışmalarının bir sonucu. Bu başarıyı tıpkı vakitte işimizi iklim biliminin en yeni trendlerinin gerektirdiği halde derinlemesine dönüştürme kararımızın teşviği olarak görüyoruz. 2030 yılına yönelik argümanlı gayelerimiz bulunuyor. Tüm L’Oréal takımlarının özverisi ve tüm ekosistemimizle kurduğumuz yakın iş birliğimiz sayesinde şimdiden kıymetli kilometre taşlarına ulaştık. Önümüzdeki toplumsal ve çevresel zorlukların büyüklüğü göz önüne alındığında, uygulanabilir tek karşılık kolektif bir çalışmadır ve biz de bu ortak uğraşa etkin olarak katkıda bulunmakta kararlıyız” dedi.

“L’Oréal Türkiye Avrupa’nın 1 numarası oldu”

Gerçekleştirilen kıymetlendirme sonucunda 3A notu almalarının, “Gelecek için L’Oréal” programlarının muvaffakiyetini vurguladığını anlatan L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen de, “Sürdürülebilirlik alanında L’Oréal Türkiye, 2023’te kümenin her ülkeye özel belirlediği amaçlara nazaran tüm ülkeler ortasında en yüksek gerçekleşme oranına ulaşarak, kümenin gayelerine en çok katkı sağlayan ülke oldu. L’Oréal olarak varoluş emelimiz “Dünyayı Harekete Geçiren Hoşluğu Yaratmak” ve bunu üç ana ihtilale liderlik ederek hayata geçiriyoruz: Dijital İhtilal, Yeşil Devrim/Sürdürülebilirlik İhtilali ve Manalı Markalar İhtilali. Bunlar ortasında Sürdürülebilirlik İhtilali kümemizin en fazla kıymet verdiği mevzulardan. Maksadımız hoşluğu sorumlu, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir hale getirmek. CDP değerlendirmesindeki başarılarımız da bu kararlılığımızı ortaya koyuyor. Dünyamıza ve yarınlarımıza karşı bir sorumluluğumuz var. Bu sorumluluğumuz ile hayata geçirdiğimiz projelerle sürdürülebilirlik konusunda öncü olmaya devam edeceğiz” sözlerini kullandı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.