DOLAR
31,0391
EURO
33,6226
ALTIN
2.032,18
BIST
9.374,20
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Açık
15°C
Ankara
15°C
Açık
Pazar Az Bulutlu
14°C
Pazartesi Çok Bulutlu
15°C
Salı Açık
15°C
Çarşamba Açık
16°C

Mehmet Ali Akben: “İşlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallarımız aracılığıyla yapılıyor.”

Büyüme stratejisinin temelini dijital kanalların güçlendirilmesi üzerine inşa eden Vakıf Katlım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 2023’te bir evvelki yıla nazaran 5 kat artış gösterdi. Hususla ilgili değerlendirmede bulunan Vakıf İştirak Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Hedefimiz, başta finansman eserleri olmak üzere dijital kanallar dışında kalan öbür tüm süreçlerimizin dijital mecralarda gerçekleştirilebilmesini sağlamak.

Mehmet Ali Akben: “İşlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallarımız aracılığıyla yapılıyor.”
12.02.2024 16:48
0
A+
A-

Büyüme stratejisinin temelini dijital kanalların güçlendirilmesi üzerine inşa eden Vakıf Katlım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 2023’te bir evvelki yıla nazaran 5 kat artış gösterdi. Hususla ilgili değerlendirmede bulunan Vakıf İştirak Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Hedefimiz, başta finansman eserleri olmak üzere dijital kanallar dışında kalan başka tüm süreçlerimizin dijital mecralarda gerçekleştirilebilmesini sağlamak. Bugün geldiğimiz noktada süreçlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallar aracılığıyla yapılıyor.” dedi.

Müşterilerine süratli ve erişilebilir bankacılık hizmeti sunma vizyonu doğrultusunda dijital dönüşüm yatırımlarına devam eden Vakıf İştirak, sene sonuna kadar yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmayı hedefliyor. 

Vakıf İştirak Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Rekabetin dijitale taşınmasıyla birlikte müşteri tecrübesi çok daha kritik bir kıymet kazanmış durumda. 2023’te bilhassa uzaktan müşteri edinimi konusunda gerçekleştirdiğimiz iyileştirmeler sonucunda müşteri olma mühletini 4 dakikaya kadar düşürdük.  Ayrıca tekrar yıl içinde hukukî bireyler için uzaktan müşteri edinimi sürecini başlatan birinci finans kurumu olduk. Dijital kanallardan kazanılan müşteri sayımız ise bir evvelki yıla nazaran 5 kat artış gösterdi.” dedi.

Akben, müşterilerinin en âlâ tecrübesi yaşama isteği ve tercihleri doğrultusunda, tasarladıkları her süreci ve sundukları her hizmeti, taşınabilir bankacılık başta olmak üzere dijital kanallarda da ele aldıklarını söyleyerek dijital bankacılık konusuna verdikleri ehemmiyetin altını çizdi.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

“Yapay zeka ve robotik kullanımı artıracağız”

2023’ün dijital kanallarını güçlendirdikleri ve müşterilerinin dijitalleşme oranını artırdıkları bir yıl olduğunu söyleyen Akben, 2024 yılı amaçlarına ait, “Bu yıl, hizmetimizin kapsamını genişletmek ve daha geniş kitleleri dijital yollarla bankamıza kazandırmak istiyoruz. Tıpkı vakitte bilgiyi merkeze alan iş yapış kültürünü devam ettirerek, yapay zeka ve robotik kullanımını da bu doğrultuda artıracağız. Dijitalleşme gayelerimizi daha ileri düzeylere taşıyabilmek ismine belirlediğimiz ‘Dijital Olgunluk’ düzeyimizi 2024 yılında, daha da yükseltecek, gelişen teknolojiye uygun bir formda müşterilerimizin beklentilerine en tesirli ve süratli halde karşılık vermeyi sürdüreceğiz.” sözlerine yer verdi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
ETİKETLER: , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.